ilość produktów0
wartość0,00 zł
email hasło

Tanie opony

 

Szybki kontakt

Obsługa zamówień, oferty oraz sprzedaż opon i felg - @ 24/7
sklep@oponaok.pl
Pn - Pt: 9 - 17
Interwencje i reklamacje
Infolinia ogólna

694 456 684

Koszt przesyłki

1-3 sztuki - 25zł

od 4 sztuk - gratis

pobranie + 15zł

firmy kurierskie: DHL, DPD, GLS

Regulamin

Definicje

1. Sprzedawca – PHU SZKLAR Paweł Szklar z siedzibą w Szczecinie ul. Mickiewicza 77/5, 71-307 Szczecin, firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki. NIP: 8522135418, Regon: 321092108, nr tel. 694 456 684, adres e-mail: sklep@oponaok.pl.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.oponaok.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.

3. Klient – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Regulamin – niniejszy Regulamin.

6. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.

Jakość produktów

Sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe opony. Wszystkie towary są produktami pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producentów. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Wyjątek stanowią jedynie produkty oznaczone w opisie: DOT, DEMO, AUSLAUF, RUNDERNEUERT (wyjaśnienia w oznaczeniu opon na stronie).

Dostępność towarów 

W związku z charakterem działania sklepu internetowego, jego dużym zasięgiem i specyfiką działania, umożliwiającą szybki kontakt z największymi dostawcami opon w kraju i Europie, jesteśmy w stanie pokryć zapotrzebowanie naszych klientów w zakresie terminu realizacji i dostępności produktów, w znakomitej większości wypadków.

Najszybszym sposobem sprawdzenia dostępności opon jest złożenie zamówienia w naszym sklepie. W ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia, otrzymacie Państwo informację na temat dostępności zamówionego towaru i terminu jego realizacji. Zamówienie jest realizowane po poinformowaniu Kupującego drogą telefoniczną lub mailową o zaakceptowaniu zamówienia.

W przypadku braku dostępności zamówionego produktu konsultant sklepu OponaOK.pl skontaktuje się z Państwem i poinformuje o zaistniałej sytuacji, oraz zaproponuje alternatywne rozwiązanie.

Ceny towarów 

Cennik umieszczony w sklepie internetowym OponaOK.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedleniem oferty producentów na dany sezon, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku. Dotyczy to przede wszystkim rozmiarów nietypowych lub bieżników starszych. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna wybranego produktu, na warunkach podanych w jego opisie. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.

Koszt przesyłki 

Sklep internetowy OponaOK.pl pobiera opłaty w wysokości 25 zł za 1-3 sztuki opon wysyłanych na terenie Polski. Przy zakupie minimum 4 sztuk felg/opon osobowych wysyłka gratis. Koszt wysyłki opon ciężarowych ustalany indywidualnie i podawany do zaakceptowania po zamówieniu.

Warunki płatności 

Płatność przelewem – realizujemy zamówienia po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Aby skrócić czas realizacji zamówienia do minimum, należy jak najszybciej przelać całą sumę podaną w potwierdzeniu zamówienia. Potwierdzenie przelewu może przyśpieszyć realizacje zamówienia. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływów na konto, aż do wyczerpania się zapasów.

Płatność przy odbiorze - realizowana jest natychmiastowo po skompletowaniu towaru w magazynie centralnym, a koszt dostawy wzrasta dodatkowo o 15 zł.

Płatność ratalna - Kupujący wypełnia wniosek kredytowy natychmiast po potwierdzeniu dostępności towaru, sklep OponaOK.pl realizuje zamówienie po akceptacji wniosku kredytowego przez bank, dodatkowy koszt obsługi zamówienia to 15 zł.

Produkty są rezerwowane natychmiast jedynie przy zamówieniu z płatnością przy odbiorze lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Zastrzegamy sobie prawo w niektórych przypadkach przy zamówieniach powyżej kwoty 2500 zł, ich realizację jedynie po wcześniejszej przedpłacie.

Realizacja zakupu pojedynczej felgi jedynie po dobrowolnej przedpłacie w związku ze szczególną formą realizacji na zamówienie bez opcji zwrotu.

W przypadku nieuzasadnionego anulowania zaakceptowanego zamówienia powstają koszty w wysokości 10% wartości towaru, wraz z kosztami wysyłki. Dotyczy to również towarów, które jeszcze nie opuściły naszego magazynu, z uwagi na automatyczne opracowywanie zamówień.

Składanie zamówienia 

Zamówienie może być jedynie zrealizowane poprzez prawidłowe wypełnienie formularza za pośrednictwem naszego sklepu (dodanie towaru do koszyka). W formularzu należy podać dane do wysyłki oraz do faktury.

Prosimy o zapoznanie się z treścią potwierdzenia zamówienia i sprawdzenie poprawności zawartych w nim danych. W razie stwierdzenia niezgodności przesłanych przez nas danych, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym OponaOK.pl.

Dla szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia bardzo istotne jest podanie danych kontaktowych, przede wszystkim adresu e-mail oraz telefonu.

Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone w przeciągu 24h od chwili potwierdzenia dostępności towaru ze zmianami w porównaniu z potwierdzeniem zamówienia, będzie ono usuwane. Złożenie zamówienia nie oznacza zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia za pomocą poczty elektronicznej (wysyłając e-maila na adres sklep@oponaok.pl).

Realizacja zamówienia 

W przypadku potwierdzenia złożonego wcześniej zamówienia do godziny 12-stej, wysyłka kompletowana jest z reguły tego samego dnia.

Automatyczne przyjęcie zamówienia przez sklep internetowy nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji. Informację o zaakceptowaniu zamówienia do realizacji otrzymacie Państwo za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.

Czas realizacji zamówienia to 1-7 dni roboczych biorąc pod uwagę również jeżeli zachodzi taka konieczność święta na terenie państw UE (w zależności od lokalizacji towaru). Magazyn 1 (1-2 dni), Magazyn 2 (1-5 dni).

*w czasie sezonu wymiany opon czas ten może się wydłużyć o 1-2 dni ze względu na opóźnienia firm spedycyjnych.

Warunki dostawy 

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 8 - 20 do klientów indywidualnych oraz w godzinach 8-16 do firm. W celu ustalenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki, prosimy o kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci awizo. Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście - adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdziecie Państwo na pozostawionym przez kuriera awizo. Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

Kontrola zawartości przesyłki 

Przed odebraniem towaru prosimy o dokładne sprawdzenie, czy dostarczony towar jest zgodny ze złożonym zamówieniem. Opony do transportu są spięte taśmą pakową lub folią w sposób, który umożliwia odczytanie z nich podstawowych informacji. Jeśli nie możecie Państwo ich odczytać, prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem należy odmówić odbioru i niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego OponaOK.pl w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu OponaOK.pl.

Dowód zakupu 

Faktura VAT, będąca dowodem zakupu jest wysyłana do Państwa za pośrednictwem e-maila. Zgodnie z Dyrektywą 2006/112/WE Unii Europejskiej w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 95, poz. 798) faktura VAT nie wymaga podpisu ani pieczątki.

Odstąpienie od umowy "zwrot" Towaru

1. Klient mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru, tj. do dnia wejścia w fizyczne posiadanie Towaru przez Klienta.

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

3. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a to w odniesieniu:

a)      W sytuacji, gdy do chwili skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia, sprzedawca poniósł już uzasadnione koszty w związku z tym, że zaczął wykonywać umowę, konsument jest zobowiązany do pokrycia tych kosztów.

b)      Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

c)      Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

d)     Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana.

4. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Klient będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

5. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta.

6. Wszystkie dokonane przez Klienta będącego Konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

7. Płatności, o których mowa w ust. 6 powyżej, zostaną zwrócone tym samym sposobem, jakiego użył Kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Klient nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

9. Klient będący Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w 1 powyżej, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10. Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać tylko w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca.

Adres wysyłki oświadczenia/towaru: OponaOK.pl ul. Dworcowa 20B, 70-950 Szczecin, adres e-mail: sklep@oponaok.pl.

Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.

Zasady reklamacji 

Reklamację może rozpatrzyć każdy serwis ogumienia na terenie kraju, będący autoryzowanym dealerem danego producenta opon. Celem reklamowania uszkodzonych opon, lub innych wad ukrytych, wynikających z procesu produkcyjnego, prosimy o udanie się do wybranego przez Państwa serwisu, będącego autoryzowanym dealerem danego producenta opon i skontaktowanie się poprzez ten serwis z rzeczoznawcą koncernu producenckiego, w celu dokonania ekspertyzy uszkodzonego produktu.

W wypadku trudności ze znalezieniem serwisu spełniającego powyższe warunki, lub wystąpienia innych trudności z reklamowaniem danego produktu, prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny z obsługą sklepu OponaOK.pl.

Gwarancja

W przypadku Towarów objętych także gwarancją producenta uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym, bezpośrednio do podmiotu będącego gwarantem.

Uprawnienia Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedającego za wady Towaru nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

Okresy gwarancji producentów

Marki azjatyckie - 2 lata od daty zakupu.

Felgi: Rial, ProLine, Brock, Oxigin, Autec, Ronal i inne - min. 2 lata liczone od daty sprzedaży felg.

Hankook - okres gwarancji do osiągniecia wskaźnika zużycia opony (TWI).

Toyo, Metzeler - 3 lata od daty produkcji (dodatkowe ograniczenie: 2 lata od daty zakupu).

Vredestein - 3 lata od daty produkcji.

Bridgestone, Firestone, Dayton - 4 lata od daty produkcji, dla pełnego zwrotu (wymiana opon) okres gwarancji wynosi 1 rok.

Pirelli, Ceat, Courier - 4 lata od daty produkcji (dodatkowe ograniczenie: 2 lata od daty zakupu).

Nokian - 5 lat od daty produkcji (dodatkowe ograniczenie: 3 lata od daty zakupu).

Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Dębica, Pneumant, Continental, Barum, Semperit, UniroyalYokohama, Mabor - 5 lat od daty produkcji.

Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran - do momentu zużycia opon do poziomu TWI lub upływu 10 lat od daty produkcji, na opony zakupione po upływie 3 lat od daty produkcji francuski koncern nie udziela gwarancji.

Ochrona prywatności 

Dokonanie zakupów w sklepie wymaga podania informacji kontaktowych (np. telefon, adres e-mail) oraz informacji niezbędnych do wystawienia faktury i dostarczenia przesyłki. Dane wprowadzone do formularza są wykorzystywane przez firmę PHU SZKLAR Paweł Szklar, NIP: 8522135418, Regon: 321092108 właściciela sklepu OponaOK.pl wyłącznie do tych celów. Powierzone nam Państwa dane osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.

Klientowi sklepu internetowego przysługuje prawo wglądu oraz poprawiania swoich danych, które w procesie składania zamówienia wprowadził do systemu informatycznego sklepu OponaOK.pl Konsument może skorzystać ze wszystkich praw wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w stosunku do sklepu OponaOK.pl jako administratora danych osobowych respektując procedury zawarte w w/w ustawie."

Polityka plików Cookies

Pliki Cookies to informacje zapisywane przez serwer na dysku Twojego komputera. Informacje z plików cookies pozwalają dostosować wygląd strony internetowej do Twoich zainteresowań (np. decydują o treści reklamy, która pojawi się na witrynie). Cookies to także narzędzie do sporządzania danych na temat popularności danej strony internetowej.

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies:

  • - sesyjne – znajdują się na Twoim urządzeniu do momentu wylogowania się ze strony internetowej albo do czasu wyłączenia opcji przechowywania plików cookies w danej przeglądarce internetowej,
  • - stałe – pozostają na Twoim urządzeniu przez okres wyznaczony w ustawieniach plików cookies w opcjach przeglądarki internetowej lub do czasu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Zazwyczaj oprogramowanie domyślnie dopuszcza działanie plików cookies. Jednak w każdej chwili możesz je wyłączyć (wszystkie przeglądarki zawierają taką opcję). Ograniczenie stosowania plików cookies może niekiedy wpłynąć na niektóre funkcje umieszczone na stronie internetowej.

Pliki cookies nie zagrażają systemowi Twojego komputera. Wykonują one bezimienną identyfikację, zawierają przeważnie jedynie nazwę witryny internetowej, z której pochodzą, ich czas przechowywania na urządzeniu końcowym i unikalny numer.

Pliki cookies mogą zawierać dane osobowe, jeśli zostawiłeś je na naszej witrynie. Takie dane są przez nas skutecznie chronione i nikt nieuprawniony nie ma do nich dostępu. Informacje te wykorzystywane są tylko w trakcie wykonywania pewnych określonych działań, które zaakceptowałeś (np. przy realizacji zamówienia). Te pliki cookies zawierają jedynie informacje, które są niezbędne do prawidłowego wykonywania naszych usług.

Jeżeli zgadzasz się na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies, ale po zakończeniu odwiedzin w oponaok.pl chciałbyś je skasować, możesz to zrobić bez ryzyka a informację o tym jak, to zrobić znajdziesz w plikach pomocy swojej przeglądarki internetowej.

Załącznik nr 1